.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دریا جان یک نفر را در محمودآباد گرفت
ظهر دیروز یک جوان 23 ساله اهل ورامین در ساحل محمودآباد غرق شده و جان خود را از دست داد.

به گزارش شمال نیوز: فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: ظهر دیروز 4 جوان اهل ورامین برای شنا در آب های ساحلی پشت شهرک دی محمودآباد به دریا رفتند که به علت مواج بودن دریا و عدم آشنایی با فن شنا و همچنین بی توجهی به تذکرات ناجیان غریق دچار حادثه شدند.

یحیی یوسف پور گفت: پس از درخواست کمک توسط چهار غریق بلافاصله ناجیان غریق مستقر در منطقه با بهره مندی از قایق سه نفر را نجات دادند ولی بعلت دوری این افراد از یکدیگر و کمبود زمان متاسفانه یکی از آنها غرق شد و جان خود را از دست داد.

فرماندار محمودآباد گفت: پس از نجات جان سه نفر، اورژانس 115 در محل حادثه حضور یافته و افراد را برای درمان به بیمارستان انتقال داد و ناجیان غریق هم توانستند جنازه جوان 23 ساله ورامینی را از آب بیرون بکشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: همه ساله با شروع فصل گرما شهرستان محمودآباد به عنوان اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت و با بهره مندی از 30 کیلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد.

وی افزود : در سالجاری 14 طرح دریا با بکارگیری 70 ناجی غریق راه اندازی شده و 55 ناجی غریق هم در نقاط آزاد و کور جهت رفاه حال مسافران و شهروندان استقرار یافته است که نیازمند توجه و همکاری عموم افرادی که در ساحل استقرار می یابند می باشد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.